فرشته کوچولوفرشته کوچولو، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 18 روز سن داره

فرشته کوچولوی زندگی ما

نظرات (12)

نرگس
29 دی 90 22:11
اوه خدای من جیگرشوووووووووووو موهاشووووووووو خداروشکر حالش خوب شد الان پنجشنبه ساعت ده شبه من اومدم گفتم یه چکی بکنم ببینم در چه وضعی دیدم عکس نی نی گولو رو گذاشتی انقدر قربون صدقه اش رفتم و جیغ و داد کردم که گلوم گرفت خفه شدم خدا صدتا از این پسرا قسمت همه بکنه یه دوقلوش هم به من بده
مامان ریحانا
30 دی 90 2:46
الهی چه ناز خوابیده مامانش حالتون خوبه عزیزم ؟ بچه داری چطوره دلتنگ زمان بارداریتون نشدی؟
زهراگلی
30 دی 90 9:16
واااااااااااااااااااای خدای من. چقدر این پسملی نازه والله خیر حافظا و هو ارحم الراحمین میگما تا اینجای کار که پسرک شبیه خودت شده خانم خوشگله
مامان شینا
30 دی 90 13:34
هزار ماشالا به ایلیای عزیز ایشالا خوش قدم باشه براتون و همیشه سالم
ملی مامانه میکاییل
1 بهمن 90 16:48
وااااااااااااااااااااااااااای ماشالله هزار ماشالله چه جیگری این ایلیا خیلی نازه ، عزیزم
مامان ریحانا
3 بهمن 90 0:11
سلام چه خدای عاشقی که گناه می خرد و بهشت می فروشد و ناز بنده را می کشد . خداوندا در این آخر ماه صفر به حق خون حسین ابن علی به دردهای دل زینب به غریب امام هشتم و به حرمت آقا رسول الله گیرنده این پیام و عزیزانش را در زمره یبهترین بندگانت و مایه مباهات فرشتگانت قرار ده و حاجات خیرش را بر آورده ساز آمین
مریم مامان آراد
3 بهمن 90 11:48
آخیییییییییییییییی یاد آرادم افتادم .همین لباسایی که براش بزرگه رو میبینی چشم به هم زدی براش تنگ میشه.خیلی نازه معلومه خوشگل میشه.ای بابا از الان سینه رو نمیگیره ؟ آراد تو اون سن براش فرق نداشت کم کم که بزرگ شد متوجه شد . تازه الانم اگه سینم پر باشه(که معمولا نیست !!!) میگیره خالی باشه نمیگیره
مامان ابوالفضل
3 بهمن 90 18:54
ای جانم الهی چه فرشته ی کوچولویی
مامان ابوالفضل
3 بهمن 90 18:54
خدا حفظش کنه
مامان نگین
5 بهمن 90 11:29
سلام مامانی ایلیا. ماشااله. ماشااله خداحفظش کنه. دیدی بالاخره بغلش کردی و بوسیدیش. از طرف من ی گاز گنده ازش بگیر. ایشااله همیشه سلامت باشه و مایه دلخوشی مامان و بابا.
roya
6 بهمن 90 20:23
salam che ghashange inja delam baz shod link shodn
somi
21 بهمن 90 12:33
خیلی ناز و خوشگله، امیدوارم همیشه سالم و سلامت باشه درکنارتون هیچ وقتم دیگه نگرانش نباشی، سالم و صالح بزرگ بشه، یک عمر یکی از افتخارات زندگیت باشه بابای ایلیا، ایلیا شبیه شما هم هست.. خودم در عمق چهره اش تشخیص دادم همیشه شاد باشید در کنار هم