فرشته کوچولوفرشته کوچولو، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 9 روز سن داره

فرشته کوچولوی زندگی ما

ایلیا و تولد 6 ماهگی...

1391/4/24 10:21
نویسنده : مامان فسقلی
1,409 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسرک دوست داشتنی

ببخشید هفته قبل مهمون داشتیم نتونستم وبلاگتو آپ کنم

عزیزدلم روز سه شنبه 6 ماهت تموم شد و وارد ماه هفتم زندگیت شدی

الان سه روزه که دیگه بجز شیر، فرنی هم میتونی بخوری، از چند روز دیگه سوپ هم به وعده های غذاییت اضافه میشه

یزرگ شدی ها........ چند روز پیش داشتم به بابایی میگفتم باورت میشه این فسقلی 6 ماهه داره با ما زندگی میکنه؟؟؟

خیلی زود گذشت

روز 4 شنبه واکسن 6ماهگیتو زدیم، تا بعدازظهر آروم بودی ولی کم کم بیقراریات شروع شد، بیرون که میرفتیم اروم بودی ولی به محض اینکه وارد خونه میشدیم غرغرات شروع میشد، حدودای ساعت 1 بود دیدم تبت خیلی بالاست، داغ داغ شده بودی، زنگ زدم اورژآنس صارم گفتن که بیاریدش تا دکتر ببیندش، ما هم آماده شدیم که بریم بیمارستان، اول اینو بگم که به محض اینکه وارد ماشین شدیم آروم آروم شدی، بعدشم که رسیدیم بیمارستان دیدیم که بدنت کاملا خنک شده، از اون تب بالا اصلا خبری نبود

ما هم توی حیاط بیمارستان بودیم ولی وقتی دیدیم حالت خوبه برگشتیم

فکر میکنم هوس کرده بودی از خونه بری بیرون، به طور مصلحتی تب کرده بودی!!!

شب قبلش هم خونه بابابزرگ تولد 6 ماهگیت رو گرفتیم

     ایلیا

 

اینجا هم میخواستی شمع رو بگیری!!!

     ایلیا

 

اینجا هم دستت خامه ای شد

     ایلیا

 

پ.ن 1: مریم جون واسه تولدت یه sms فرستاد برات مینویسمش اینجا (قرار بود واسه تولد 6ماهگیت با دایی بیان ولی یه کاری پیش اومد که نتونستن)

تولدت مبارک، خوش اومدی ستاره

اگر چه از راه دور هیچ فایده ای نداره

میشینم و میشمرم بازم ستاره ها رو

به جون این تولد قسم میدم خدا رو

که ماه دیگه امروز نشسته باشی پیشم

تولدت مبارک، دارم دیوونه میشم

دلم میخواد بدونی تو این همه ستاره

هیچ دختری مثل من چشماتو دوست نداره

 

پ.ن 2: چون هفته قبل بدقولی کرده بودم امروز دو تا پست میذارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

زهراگلی
24 تیر 91 11:30
و الله یر حافظا و هو ارحم الراحمین

هزار ماشاءالله به این پسرک ملوس پر مو

الهی همیشه سالم و سلامت و خندان باشی ایلیای نازنین


مرسییییییییی عزیزم