فرشته کوچولوفرشته کوچولو، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 9 روز سن داره

فرشته کوچولوی زندگی ما

پایان 7 ماهگی

1391/5/21 2:35
نویسنده : مامان فسقلی
1,314 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسرک نازنینم

دیروز تولدت بود، وارد ماه هشتم زندگیت شدی، دیگه مرد شدی واسه خودت

دیروز به خاطر اینکه شهادت حضرت علی بود نتونستیم تولد بگیریم واست. فقط چند تا عکس ازت گرفتم اونا رو برات میذارم  

از این سه تا خواستم یکی رو انتخاب کنم بذارم ولی نتونستم، از هر سه تاش خوشم میاد

          ایلیا

          

          ایلیا

 

          ایلیا

 

این هفته قراره بریم اتلیه، چند تا عکس از شما بندازیم ، بعدشم میخوایم یه کم موهاتو مرتب کنیم، اصلا دلم نمیاد دست به موهات بزنمگریه ولی خیلی بلند شده، هوا هم حسابی گرمه میترسم اذیت شی

دیروز داشتم لباستو درمیاوردم یه تست هم کردم ببینم اگه موهات کوتاه شه چه شکلی میشی؟ اینا عکساشه (البته نمیخوام موهاتو انقدر کوتاه کنیم فقط یه ذره مرتبش میکنیمناراحت)

 

          ایلیا

 

          ایلیا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

سحر
21 مرداد 91 16:54
خیلی خوشگل میشه......کوتاه کن موهاشو


مرسی، ولی دلم نمیاد
ستاره
22 مرداد 91 22:24
ماشالله .هزار ماشالله چه پسر نازی داری.چه موهای خوشگلی.عزیزم.
غزلک جون نی نی شبیه شماس یا باباش؟شما خودت انقدر موهات مشکیه؟


ممنون سحر جون، راستش ایلیا خیلی شبیه عکسای بچگیمه
من و باباشم هر دو موهامون مشکیه
مامان طاها
24 مرداد 91 1:48
سلام عزیزدلم. هشت ماهگیت مبارک. آخ که چقدر ماهی تو. دلم میخواد یه گاز حسابی ازت بگیرم. هزار تا بوس برات حواله کردم


ایلیا و خاله ریحانه
25 مرداد 91 13:33
عزیزممممممممممممم مبارک باشه
وایییییییی موهاشو دست نزنی ها ماشالله خیلی بهش میاد .از طرف من ببوسش و براش اسپند دود کن .


مرسی خاله ریحانه
ثنابانو
26 مرداد 91 2:43
هزار ماشاءالله.خیلی نی نی نازی دارید.خدا براتون نگهش داره.من جای شما بودم کوتاه نمیکردم.آخه خیلی نازه.عزیزم...


مرسی ثنا جون خودمم خیلی سختمه ولی اذیت میشه
هنگامه
27 مرداد 91 2:53

این نینی چقد خوشمزه س


somi
30 مرداد 91 19:07
ای جونم، ای جیگل ل ل ، ای نقل ل ل

انقده دلم تنگ شده براش که نمیدونی ،الان اومدم عکساشو دیدم دیگه بیشتر ر ر، هوا یکم روبه خنکی بره من این نازنین رو دوباره ببینم م م ..

مامانش، این نقل ما بامو و بی مو نقله .. همه جوره اش خوشگل و نازه .. از طرف من دست کوچولوشو ببوس


مرسی سمی جونم، خیلی خیلی خیلی دلم براتون تنگ شده، امیدواره به زودی دور هم جمع شیم
نم بارون
10 مهر 91 16:55
1000000000000000000000 ماشا......... واقعا دوس دارم يه پسر مثل مال تو داشته باشم . خدا حفظش كنه .

مرسی، امیدوارم خدا یه فرشته زیبا بهتون بده
مادر اسرا
17 خرداد 93 18:41
وای این دختر چقدر شیرینه خدا حفظشان کنه