فرشته کوچولوفرشته کوچولو، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 9 روز سن داره

فرشته کوچولوی زندگی ما

سوء استفاده

1391/7/17 14:25
نویسنده : مامان فسقلی
1,080 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسرک نازنینم، چند وقته میخوام وبلاگت رو آپ کنم ولی دست و دلم به نوشتن نمیره.

حدودا یک ماه پیش متوجه شدم که یه نفر از عکست سواستفاده کرده، اول نسیم جون بهم گفت، من گفتم احتمالا اشتباه میکنه یا یه عکسه شبیه به تو، ولی وقتی رفتم اون صفحه رو نگاه کردم دیدم بله! عکس خودته!

یکی از عکسای تولد 6 ماهگیت بود، پایینش نوشته بودن که (دور از جون تو)، این بچه پیوند مغزاستخوان کرده و نیاز به یه امپول کمیاب داره و اگه بهش نرسه....

باورم نمیشد یه ادم انقدر پست باشه که بخواد از عکس یه فرشته معصوم واسه جلب ترحم بقیه استفاده کنه، فکر میکنم تا حدی هم به هدفش رسیده بود چون چندین هزار بار این مطلب توی فیس بوک share شده بود.

بابایی کلی توی اینترنت جست و جو کرد تا بالاخره فهمیدیم اولین با کی این مطلب رو گذاشته، فعلا که ازش شکایت کردیم تا ببینیم به کجا میرسه.

واسه همین بود که نمیومدم وبلاگت، یاد اون ماجرا میفتادم.

الانم نمیدونم چکار کنم وبت رو، آمار بازدیدات رو که نگاه میکنم میفهمم کلی خواننده داری که من نمیشناسمشون و اگه بخوامم مطالبت رو رمز بذارم نمیتونم بهشون رمز رو بدم

بابایی میگه دیگه عکس نذار توی وبلاگش، ولی خب وبلاگ که بدون عکس نمیشه!

خودم خیلی وقتا که فرصت خوندن وبلاگ دوستامون رو ندارم میرم عکساشونو میبینم 

نمیدونم! فعلا به نتیجه قطعی نرسیدم که چیکار کنم.

پ.ن: اون عکسی رو که گفتم، از وبلاگت برداشته شده، چون فقط اینجا آپلود شده بود.... نمیدونم اون کسی که عکس رو برداشته بازم اینجا میاد یا نه ولی متاسفم واسش که اینقدر حقیره که به عکس یه بچه هم رحم نمیکنه

 

 

پسندها (1)

نظرات (23)

ستاره
18 مهر 91 20:22
سلام غزلک جون.خیلی وقته هی میام ببینم عکسای گل پسرت رو.ولی میدیدم همون قبلیاس.چه آدمای مریضی پیدا میشن.متاسفم براشون.خدا ایلیا کوچولو رو برات نگه داره .ببوسش از طرف من


مرسی ستاره جون
زهراگلي
20 مهر 91 2:03
واقعا كه چه آدمهاي مريضي پيدا ميشن. الهي كه ايلياي نازنينت هميشه سالم و تندرست باشه

ممنون زهرا جون

پگاه مامان آرش کوچولو
20 مهر 91 23:01
وااااااااااااااااای پناه بر خدا مردم دیگه چه بی شرم و حیا شدن به خدا

غزلک جون به خدا اشتم می خوندم مو بخ تنم سیخ شد ، پناه بر خدا ، انگار واقعا" آخرالزمون شده هااااااا

از بس چهره بچه ات معصوم و دوست داشتنیه به خدااااااااااااا ، الهی خدا برات حفظش کنه


میبینی پگاه
لطف داری تو

مامان مریم
20 مهر 91 23:27
سلام غزلک جون خوبی ایلیا جون خوبه

عجب آدمای نامردی پیدا میشن

خدا ایلیا جون رو براتون همـــیشه سالم و شاد نگه داره

راستی دلم براتون تنگ شده کاش بازم میومدین قرار مامانا رو

مرسی مامان مریم جون، منم دلم واسه شما و کیاوش عزیزم تنگ شده

مامان نادیا و نلیا
21 مهر 91 1:16
وااااااااااای خدای من....تمام بدنم لرزید....عجب کسای پستی پیدا میشن...نمیشه بهشون گفت آدم....
الهی من فدای این نخودی تو بشم که ایقده ریزه میزه و نازه.....من که عاشقشم بخدا یعنی هر وقت میام اینجا میخوام این عسلکت اینجا بود حسابی بوسش میکردم.....ایشالا که سالهای سال سالم و سلامت کنارتون باشه و خیرشو ببینین....


مرسی عزیییییییزم، خدا دخترای گل شما رو هم حفظ کنه
شمیم
25 مهر 91 0:51
سلام خیلی ناراحت شدم وقتی مطلبتو خوندم.عزیزم میتونی برای وبلاگت یه کد بزاری که راست کلیک روی عکسات غیر فعال بشه.من گذاشتم.الان یادم نیست کدشو.میتونی یه سرچ بکنی.البته بازم ذخیره عکسا غیر ممکن نمیشه ولی خوب افراد مبتدی بیمار حداقل دستشون بسته میشه.موفق باشی.

ممنون شمیم جون بابت پیشنهادت
مامان همای مسیحا جونی
26 مهر 91 15:43
فدای این گل پسر بشم.
سلامت باشه ایشالا همیشه.
مردم روانی شدند به خدا !! خودشون مشکل مغزی دارن هزارتا آزار و اذیت واسه بقیه درست می کنن.
خودتو ناراحت نکن عزیزم. ایشالا که تموم شد رفت. به نظرم توی اون مطلبی که گفتی تو فیسبوک شیر شده هم خودتون توضیحی بنویسین.
بوس واسه ایلیا جیگر


زهرا
27 مهر 91 12:46
_______@@@________@@_____@@@@@@@ ________@@___________@@__@@@______@@ ________@@____________@@@__________@@ __________@@________________________@@ ____@@@@@@___وبلاگت خيلي قشنگه______@@ __@@@@@@@@@__@@@@@@@_________@@ __@@____________منتظر حضور گرمت_______@@ _@@____________@@@@@@@@@@_____@@ _@@____________ هستــــــــم ___@@@ _@@@___________@@@@@@@______@@ __@@@@__________@@@@__________@@ ____@@@@@@_______________________@@ _________@@_________________________@@ ________@@___________@@___________@@ ________@@@________@@@@@@@@@@@ _________@@@_____@@@_@@@@@@@ __________@@@@@@@ ___________@@@@@_@ ____________________@ ____________________@ _____________________@ ______________________@ ______________________@____@@@ ______________@@@@__@__@_____@ _____________@_______@@@___@@ ________________@@@____@__@@ _______________________@ ______________________@
مامانی
2 آبان 91 10:57
خدا لعنتشون کنه
فقط در حد یه حدسه میگم شاید طرف آشنا بوده .چند وقت پیش یکی از دوستام یه کامنت واسش گذاشته بودن که بعد از کلی تحقیق فهمید که طرف کی بوده یکی از آشناهاش بود


نه عزیزم فممیدیم کیه ولی نمیشناسیمش
marjan
18 آبان 91 19:30
چقد ای آدما بیشعورن آخه؟ خانمی راست کلیکتو قفل کن!توی مدیریت وبلاگ ابزار کاربردی رو باز کن اونجا کدش هست!کدشو توی تنظیمات وبت کپی کن هزار ماشالله چه پسر نازی هم هست!
سارا
30 آبان 91 1:26
وااااااااااااااااای نینی تو انگار داداش نینی منه خیلی بهش شبیهه
777
1 آذر 91 11:54
سلام عزیزم.... چه قدر آدم پست میشه که حاضره از عکس یه بچه معصوم سو استفاده کنه!!! راستی بچه تون ماشالله خیلی نازه...خدا براتون حفظش کنه... خوشحال میشم به منم سر بزنین... یا حق
مامان شینا
12 آذر 91 10:32
دور از جون گل پسرمون ایشالا خیر نبینه واقعا ناراحت شدم
مامان شینا
12 آذر 91 10:35
دور از جون گل پسرمون ایشالا خیر نبینه خیلی ناراحت شدم
مامان شینا
12 آذر 91 10:35
مامان مرضیه
29 آذر 91 12:20
سلام مامان ایلیا از خوندن این مطلب خیلی تعجب کردم هم خیلی ترسیدم من خیلی عکسای پسرمو میزارم تو وبلاگش ... خدایا چه حیوونایی وجود دارند خدا لعنتشون کنه .... خیلی ناراحت شدم من خیلی پسرتو دوست دارم بخصوص با اون موهای بلندش خدا اون روزو نیاری که یه کوچولو ناخوش بشه مواظب پسر طلا باش
زهره مامان هلیا
23 بهمن 91 13:35
الهی ایلیا جون همیشه سالم باشه خانومی از کدهای حذف راست کلیک استفاده کن
زهره مامان هلیا
5 فروردین 92 11:43
سلام عزیزم سال نو مبارک
کاوه
18 فروردین 92 5:02
سلام خانم. از این افراد بسیار هستند.... یاده مطالب وبلاگم می افتم که یه وبلاگ که هنوز فعاله مطالبمو سریع بر میداشت و بدون هیچ تغییری می انداخت تو وبلاگش... بدون ذکر منبع!!! یادمه که در یک پست به دوستام به علت قبولی در مقطع ارشد تبریک گفتم با چنتا عکس خنده دار...اونم انداخت تو وبلاگش!!!! خیلی جالبه.... حالا اینا که زیاده .... حالا این ماجرای شما که خیلی افتضاحه.... خدا انشالله چهار ستون بدن پسر گلتو سالم نگه داره .... زدم به تخته.... عکساش خیلی باحاله...مخصوصا اون اتو زغالی و علادین قوری و چائی...کاش لباس محلی تنش میکردین که سنت تکمیل میشد! من از فامیلای رادین عسلی هستم...هر از گاهی به وبلاگش سر میزنم و از این بین به وبلاگای بروبکس دیگم سر میزنم.... این کارو نکن که عکس نذاری... من همیشه به پریسا و مهسا (مادر و خاله رادین) میگم که وبلاگ رادینو خوب اداره کنن و عکس بذارن ...اما هر دو تنبل هستن پسراتون بزرگ بشن حال میکنن با این به روز بودن وبلاگااااااا.... امیدوارم همه فسقلی ها سلامت باشن و اونائی هم که خدای نکرده بیمارن زودتر شفا بگیرن...آمین
مامان مهرسا
28 مرداد 92 17:42
واااااااا چه ادم بیشعوری بلا ب دوووووووور پسرت خیلی نمکیه عزیزم مراقبش باش
مهتاب
13 شهریور 92 13:32
سلام عزیزم قربون این پسرک خوشگل عزیزم اصلا خودتوناراحت نکن تواین دنیای مجازی ادم یه چیزایی میبینه که این شکلی میشه00 ببوس قندعسل رو راستی هنوز به تنبلی غلبه نکردی یا شنبه ها تعطیله
خاله حسنا
30 شهریور 92 1:02
سلام جدی؟!1111 منم ترسیدم عکسای خواهر زادمو تو وب میذارم یعنی سوء استفاده میکنن عجب آدمایین
مامانیش
24 مهر 93 12:33
سلام ای واای عجب آدمایی پیدا میشن