فرشته کوچولوفرشته کوچولو، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 9 روز سن داره

فرشته کوچولوی زندگی ما

یه حس قشنگ

1391/2/9 2:25
نویسنده : مامان فسقلی
1,859 بازدید
اشتراک گذاری

چطوری میشه توصیف کرد حس قشنگی رو که با اومدنت بهمون دادی

روز به روز شیرین تر و دوست داشتنی تر میشی

روزی نیست که خدا رو شکر نکنیم به خاطر داشتن فرشته زیبایی مثل تو

لحظه لحظه بزرگ شدنت مثل معجزه میمونه

وقتی "یاد میگیری" که کاری رو انجام بدی، وقتی "میتونی" کاری رو تکرار کنی، وقتی هر روزت با روز قبل فرق میکنه..... اینا همه یعنی معجزه

کلی مطلب به ذهنم هجوم اورده ولی واقعا نمیتونم بنویسم فقط میتونم بگم خدایااااااااا شکر که اجازه دادی یه موجود پاک و معصوم با ما زندگی کنه

 

پ.ن: دوستای خوبم، نمیدونم از اینهمه لطفی که به پسرک ما دارید چطوری تشکر کنم، ممنونم ازتون

ایلیا

ایلیا

ایلیا

ایلیا 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (23)

مامان احسان
9 اردیبهشت 91 4:11
الهییییییییییییییییییییییییییییی موهاشو.. اینارو باید میزامپیلی کرد
زهراگلی
9 اردیبهشت 91 14:22
هزاران ماشاء الله به این گل پسر پر مو. پسر من که کچله خدا رو شکر بابت این هدیه. راستی چند وقتش شده این پسرک؟
شقایق
9 اردیبهشت 91 18:38
عزیزم هزار ماشالااااااااا چه عروسکیه پسرت من که عاشقش شدم براش اسفند دود کن
نرگس
10 اردیبهشت 91 12:39
الهی قربونش برم با اون موهاش فکر کنم یکی دوماه دیگه میتونی موهاشو ببافی جووووووووونم
ماهیار
12 اردیبهشت 91 0:34
پسرررررررررررررررررر من بخورمت خوشگلم
بارسل
12 اردیبهشت 91 0:54
ای ننههههههههههههههه قربون اون موهاااااااااااات بشمممممممممم عسلممممممممممممممم ماشالا به این پسر
آنیل
12 اردیبهشت 91 12:58
ایلیاااااااااااااااااااااااااااااااااااااا رسممممممممممممممممااااااااااااااااااااااااااا منو دیوونه کردی--ماشاااااااااااااااااالللللللللللااااااااااااا--قربونت برررررررررررررررررممممممممممممممممم-
مریم مامان آراد
12 اردیبهشت 91 15:52
سلامممم آقا ایلیا چقدر بزرگ شده . خیلی نازه . من که خیلی دوستش دارم . قیافش مظلومه . براش اسفند دود کن. عکسهای جدید از آراد گذاشتم دوست داشتی بیا ببین
مامان نگین
17 اردیبهشت 91 13:22
عزیزدلم چقدر دلم میخواست ببینمت. ماشااله چقدر بزرگ شدی. الهی..وای خدا.... ایشااله همیشه شاد باشین
مهتاب مامان امیرمهدی
18 اردیبهشت 91 9:43
ماشاله خاله قربون اون چهره هنریت بشم پسر عسلی خوشگگگگگگگگگگگل
مرضیه
21 اردیبهشت 91 22:14
وای خاله چقدر نازی و فشن زنده باشی یه روز پسرم رقیبت میشه دیگه شما دو تا دل همه دخترا رو میبرید
ملی مامان میکاییل
22 اردیبهشت 91 1:04
سلام خانوووووم خوبی ؟ مرسی که با همه گرفتاریهات به ما سر زدی راستش دیگه ازت نا امید شده بودم قوربونه این مو قشنگ برم من ماشالله
ملی مامان میکاییل
23 اردیبهشت 91 0:07
آسمانی پر از ستاره، دشتی پر از گل، تقدیم به آنی که بهشت زیر پایش جا دارد
persian mom
23 اردیبهشت 91 17:17
سلام سلاممممممممممم.... خوبی؟ نی نی ما چطوره ؟ روزت مبارک
زینب
26 اردیبهشت 91 3:39
خدا نگهش داره این جیگرتونو ماشالا بهش........
خانوم مهندس!
30 اردیبهشت 91 14:56
آخییی چه نازه ماشالا چقدر مو داره و چقدر بهش میاد... خدا حفظش کنه برات به منم سر بزن
مامان نادیا و نلیا
31 اردیبهشت 91 1:22
تو منو عاشق خودت کردی کوچول موچول شما لینک شدید
محمد امین کوچولو
1 خرداد 91 13:25
خیلی بامزه است با اون پستونکش عکساش رو سیو کردم
الی
4 خرداد 91 17:48
هزار ماشا الله حتما کوچولوی نازت رو اسفند کن از طرف من هم ببوسش . منم شیش ماهه باردارم دوست داشتی به وبلاگ ما سر بزن
مامان نگین
15 خرداد 91 13:25
سلام ایلیا جون. دلمون برات تنگ شده خاله. به مامانی بگو آپم کن. روز مامانی و بابایی هم بهشون تبریک بگو. ی گاز گنده هم ازشون بگیر چون میدونم هنوز بلد نیستی ببوسی.
مامان شینا
2 تیر 91 2:23
هزار الله اکبر حسابی تو دل برو شدی شیرین و خواستنی شدی بوس بوس بوس
مامان زینب
4 تیر 91 17:30
الهی م بگردم این مو قشنگووووووو
شادي
9 تیر 91 22:45
خدااااااااا اين پسر چه موهايي داره.
هزاااااار ماشالله


مرسی، لطف دارید