فرشته کوچولوفرشته کوچولو، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه سن داره

فرشته کوچولوی زندگی ما

اولین نوشته برای فسقلی

1390/3/24 14:47
نویسنده : مامان فسقلی
568 بازدید
اشتراک گذاری

سلام فرشته کوچولو

امروز که تصمیم گرفتم این وبلاگ رو برات درست کنم 9 هفته و چهار روزته . هنوز چند ماهی مونده که ما بتونیم روی ماهتو ببینیم، دکترت گفته 22 دی به دنیا میای، ما هم بیصبرانه منتظر دیدنتیم. اینجا قراره خاطرات تو رو بنویسیم. خاطرات قبل از بدنیا اومدنت و تولدت و .... . امیدوارم روزی برسه که خودت نویسنده این وبلاگ بشی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

somi
24 خرداد 90 2:41
مصی ی ی ی ی

من دقیق امروز اومدم سایت و دیدم که کنار اسمت علامت وبلاگ اومده..
خودت که خبر نمیدی مامان فسقلی

**

فسقلی جون، خاله به قربانت، ایشالا به خودم میری، اگرم به خودم نرفتی به خاله نرگست میری.. جای این مامان بابای آرومم حرف میزنی!! فقط سعی کن زیادی به خاله نرگس نری، چون کنترل کردنت سخت میشه
منو انتخاب کنی بهترما ا ا - یدونه از عکسامو برای مامانت میفرستم، روزی دوساعت قبل از خواب بهش نگاه کنه.. دیگه بقیه اش با خداست



سلاااااااام سمی جونم. من دیروز غروب این وبلاگ رو درست کردم بعدشم که رفتیم مهمونی، تو بین بچه های خودمون اولین کسی هستی که وبلاگ فلسقلی رو دیدی
مرسیییییی به خاطر نظرت




زهراگلی
24 خرداد 90 22:22
سلام فسقلی خاله. وبلاگت مبارک. امیدوادرم همیشه خوب و خوش و شاد باشی. تازه تو 3 ماه از پسملی من کوچیک تری خاله جون. مطمئنم هم بازی های خوبی برای هم میشید


مرسیییییییی زهرا جونم

نگین
26 خرداد 90 16:47
امیدوارم براتون یدنیا شادی بیاره ..


مرسییییی نگین جون. امیدوارم نی نی گولوی شما هم به سلامتی بدنیا بیاد و زندگیتونو زیباتر از قبل کنه