فرشته کوچولوفرشته کوچولو، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 19 روز سن داره

فرشته کوچولوی زندگی ما

ورود فسقلی

1390/3/25 13:30
نویسنده : مامان فسقلی
587 بازدید
اشتراک گذاری

سلام فسقلی مامان. از امروز میخوام شروع کنم خاطراتتو بنویسم. دیروز بابایی خونه بود من نتونستم بیام چیزی بنویسم.

ما امسال حدودای هشتم اردیبهشت اسباب کشی داشتیم ، دو روز بعد از اینکه وسایلمونو اوردیم خونه جدید من بیرون که رفته بودم همینطوری به سرم زد یه بی بی چک بگیرم با اینکه هنوز زود بود بی بی چک نشون بده که تو توی دلم هستی یا نه، ولی خب طبق معمول که واسه همه کاری عجله دارم خواستم ببینم اومدی یا نه، خلاصه تست کردم و دیدم بلهههههههه مثبت شد، خودم یه خرده شک کردم سریع رفتم داروخونه و یه دونه دیگه گرفتم دیدم اونم مثبت شد ، دیگه نمیدونی چه حالی داشتم ، داشتم ذوقزده میشدم . با اینکه همیشه عاشق سورپرایز کردنم ولی نتونستم خودمو کنترل کنم. به بابایی زنگ زدم و حالشو پرسیدم (تصمیم نداشتم تا شب بهش بگم) ، بعد بهش گفتم "بابایی" کارات خوب پیش میره؟ اونم سریع پرسید " این چی بود گفتی؟ خبری شده؟" منم طاقت نیوردم و بهش گفتم که بی بی چکم مثبت شده، بابایی هم دور و برش شلوغ بود و نمیتونست ابراز احساسات کنه ( دلم سوخت براش). شب که اومد خونه دیدم که برات یه کیک تولد گرفته. قربونت برم فسقلی من اونموقع 9- ماهت بود

این بار که فهمیدم تو اومدی تصمیم گرفتم تا وقتی دکتر نرفتم و مطمئن نشدم از همه چی به کسی نگم ( اخه پارسال به محض اینکه بی بی چکم مثبت شد به همه خبر دادم ولی فرداش که دکتر رفتم بهم گفت نی نیت سقط میشه، خیلی اذیت شدم ، ناراحتی خودم بماند چقدر ناراحت بقیه شدم، یاد خوشحالیشون که میفتادم دلم آتیش میگرفت، اینو نوشتم که در جریان باشی!!! دیگه هم نمیخوام مطلب ناراحت کننده توی وبلاگت بنویسم).

حالا فعلا تا اینجا رو داشته باش تا بعدا بیام بقیشو برات بنویسم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

زهراگلی
25 خرداد 90 20:32
خوشملی خاله باش و همیشه باش تا همه رو از وجودت خرسند کنی عزیزکم.
اینقده منتظر روز تولد هستم که نگووووووووووووو


مرسیییی خاله جون، ولی اول نوبت قند عسل شماست

نگین
26 خرداد 90 16:52
نی نی جونم ببین چه بابا و مامان خوش ذوقی داری..

مامانت خیلی بامزست ، مخصوصا اونجایی که نوشته:

اون موقع 9 ماهت بود !! خیلی خندیدم( با عرض پوزش)

مامانتو تصور کردم که 9 ماهشه و تازه متوجه شده که بارداره و رفته بی بی چک خریده.....

البته این اشتباهات پیش میاد.. میدونم منظور مامیت 9 هفته بود ..


مرسی خاله جون، ولی مامان نوشته 9- ماه ( منفی 9 ماه). نی نی گولو رو ببوس خاله نگین
.......
وای نگین هر وقت یادم میفته نی نی گولو توی سونو براتون دست تکون داده قند توی دلم اب میشه... چه حس خوبی داشتید اون لحظه



خودمم کلی خندم گرفت از تصور اینکه توی 9 ماهگی رفتم بی بی چک گرفتم (:

مونا
27 خرداد 90 0:21
مصی جونم کلی هم خودتو دوست دارم هم نی نی تو خدا برات حفظش کنه و قدمش براتون مبارک باشه


مرسیییییی مونا جونم. ممنون که اومدی وبلاگ فسقلی ما
بوووووووس

مامان نگين
28 تیر 90 13:19
مامان مصي جون

منفي رو تازه اضافه كردي ديگه ؛ جرزني نكن .

نه بخدااااا جرزنی نکردم، از اول بود... ولی واقعا تصور بانمکی بود، من با شکم گنده تازه رفتم بی بی چک گرفتم!!!!