فرشته کوچولوفرشته کوچولو، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 21 روز سن داره

فرشته کوچولوی زندگی ما

یه روز دوست داشتنی...

1390/5/5 12:26
نویسنده : مامان فسقلی
783 بازدید
اشتراک گذاری

سلام فسقلی مامان، خوبی عزیزم

نمیدونم چرا امروز نوشتنم نمیاد ولی یه مطلبی هست که باید بنویسمش حتما. 

امروز سالگرد عقد من و باباییه، پنجمین سالگرد... ولی امسال فرقش با سالهای قبل اینه که سه نفره شدیم... من و بابایی و گل پسرمون

خیلی این روز رو دوست دارم، بدون اینکه برنامه ریزی کرده باشیم تاریخش خیلی جالب شد پنج پنج هشتاد و پنج.... یادمه وقتی شناسنامه هامونو از محضر گرفتیم تازه متوجه رند بودن تاریخش شدیم.

روزی که من و بابایی با هم عقد کردیم (البته شب بود تقریبا) اول رجب بود و نکته جالبش این بود که پنج شنبه هم بود... این یعنی اینکه من و بابایی توی شب آرزوها با هم عقد کردیم ( اولین شب جمعه ماه رجب رو بهش شب آرزوها میگن)

ما هم تو شب آرزوها به آرزومون رسیدیم.

*** از طرف خودم و تو، امروز رو به بابایی تبریک میگم***

راستی فسقلی یه خبر جدید... وزنت شده 145 گرم ... دیگه واسه خودت مرد شدیا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (21)

زهراگلی
5 مرداد 90 12:55
هورااااااااا
اولین سالگرد عقد سه نفره تان مبارک. ان شاء الله که سال دیگه گل پسرت با شیطونیهاش جرعه جرعه عشق در کامتون بریزه در این شب.
خدا گل پسر رو برات حفظ کنه عزیزم. به آقای پدر فسقلی هم تبریک بگو از جانب من. دیگه دل تو دلم نیست تا نینیت رو ببینم

ممنونم عزیزم به خاطر تبریکت و به خاطر همه محبتات
Little perincess
5 مرداد 90 14:16
سلام به سلامتی ایشالا فکر کنم نی نی تون با نی نی ما به دنیا بیاد ایشالا هردوتاشون صحیح و سالم باشن به ما هم سر بزنید من دنبال دوستای هم سن دخترمون می گردم اگه دوست داشتین بگین تبادل لینک کنیم.

سلام عزیزم، امیدوارم که همه نینیا سالم باشن، من لینکتون میکنم، از آشنایی باهاتون خوشحالم.

زهره مامان هلیا
5 مرداد 90 15:32
سالگرد عقدتون مبارک

مرسیییی عزیزم

مامان زینب
5 مرداد 90 17:38
چه جالب ماهم سالگرد ازدواجمونه

چقدر جالب، پس منم تبریک میگم سالگرد ازدواجتون رو

مامان زینب
5 مرداد 90 17:40
اگه میشه تو لینکات جلوی دخمل از زیب طلا رو هم اضافه کن

چشم عزیزم حتما

مامان نگین
6 مرداد 90 19:13
عزیزم. من و آقا طاها هم پنجمین سالگرد عقد بابایی و مامانی رو تبریک می گیم. امیدوارم سالهای سال با سلامت، سعادت و رضایت و شادکامی در کنار هم و با هم زندگی کنین.

ممنون بابت تبریکتون

مامان نگین
6 مرداد 90 19:16
راستی توی کتاب ریحانه بهشتی خوندم که باید تا قبل از سن بارداری 4 ماه و 10 روز برای نی نی اسم گذاشت. من که خیلی دوست دارم بدونم آقازادمون اسمش چیه؟


راستش هنوز روی تو تا اسم شک داریم اگه قطعی شد حتما میگم بهتون
مامان ریحانه
7 مرداد 90 21:00


مرسی مامان ریحانه جون

SAMA
8 مرداد 90 12:20
SALAm
CHEGHADR KHOSHHAL SHODAM AZIZAM
MOBARAK BASHE AZIZAM
mano yadete?sama to ninisitam
inshallah ke be salamati nini biyad baghalet
boos

سلاااااااااام سما جون، مرسیییییی
مگه میشه تو رو یادم بره عزیزم
جات خیلی خالیه توی سایت
مامان ابوالفضل
8 مرداد 90 20:16
سلام عزیزم
سالگرد عقدتون مبارک
امیدوارم سالهای سال با هم باشین
مراقب گوگولی فسقلی باش

مرسی مامان ابوالفضل جون
شما هم مراقب ابوالفضل کوچولوی ما باش

مامان زهرا نازنازی
8 مرداد 90 23:45
تبریک میگم عزیزم

الهی سال های سال در کنار هم خوشبخت و شاد باشید


ممنونم عزیزم
استوار
9 مرداد 90 13:41
با سلام
بهتون صمیمانه تبریک میگم.
از طرف خودم نی نی مون (که متولد1/1/90هستش) و مامانش.

ممنون بابت تبریکتون
بابایی
9 مرداد 90 15:54
مرسی بابت متن قشنگی که نوشتی
از همه بابت اظهار لطفشون ممنونم
من هم از طرف خودم و فسقلی (با یه کم تاخیر ) بهت تبریک می گم


مرسی عزیزممممممم
از تو و فسقلی هم بابت تبریکتون ممنونم
زهره مامان هلیا
10 مرداد 90 13:16
مرسی خانومی به ما سر زدی سوین عشق من دختر خاله هلیاست

خدا حفظشون کنه واستون
somi
10 مرداد 90 15:36
تبریک فراوان برای سالگرد ازدواجتون

تبریک به پسر کوچولوی خوشگل خودمون بخاطر این جمع سه نفره و خوشحال

مامان فسقلی جان، میخواستم در وبلاگتون تبلیغات کنم !!
یک همایشی هست که عضو میپذیره.. حالا خودت با ما کنار بیا، هر یک میلیون، 100 تومن هم به شما میرسه

مرسی سمی جووووونم
من از طرف فسقلی از شما تشکر میکنم بخاطر تبریکتون
راحت باش سمی جون، هر گونه تبلیغات توی این وبلاگ آزاده
میخوای تبلیغ همایش پسرزایان (Boy makers) رو بکنی؟

ندا
10 مرداد 90 18:37
سلام
من وبی درست کردم واسه بچه هالطفا
تشریف بیارید

خوش حال می شم بیان

حتما میام میبینم.

ندا
11 مرداد 90 12:34
مرسی از این که امدین


ندا
11 مرداد 90 13:34
آپم بدوبیاااااا
بهارک
11 مرداد 90 17:45
سلام..طراحی عکس وقالب وبلاگ..خوشحال میشم سری بزنید..
ملی
13 مرداد 90 23:12
واااااااااااااااااای چه جالب
مبارک باشه ان شالله همیشه به همه آرزوهاتون برسید

مرسی ملی جون

مامان گیسو
17 مرداد 90 13:51
سلام گلم
الهی همیشه شاد باشی
رمزو برات خصوصی گذاشتم
بوسسسسسسسس

مرسی عزیزم لطف کردی