فرشته کوچولوفرشته کوچولو، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 27 روز سن داره

فرشته کوچولوی زندگی ما

نظرات (9)

مامان ابوالفضل
4 مرداد 90 22:57
سلاممممممممممممممممممم
مبارکهههههههههههههههههههه
فسقلیه ما هم پسر شد،قندعسل شد
پس می شی همبازیه پسره من

مرسییییییی عزیزم

مامان زهرا نازنازی
5 مرداد 90 3:17


مبارک باشه

مرسییی
زهراگلی
5 مرداد 90 11:57
واااااااااااااااااااااااااای

من اصلا فکر نمی کردم فسقلی پسر بشه. آخی نازی. پس تو هم مادر شوهر میشی مامان فسقلی.
خدا حفظش کنه
چرا همه بسیار بسیار پسر زا شدیم؟

راستی یه سوال. تاریخ زایمان سارا کی هست؟ نگرانشم.

سلام عزیزممممم
من خودمم هنوز باورم نشده، از بس که به دختر فکر کرده بودم
به قول قهوه تلخ هممون Boy maker شدیم
سارا تاریخ زایمانش اخرای ابان یا اوایل اذره ، ولی با این شرایط فکر میکنم نینیش زودتر به دنیا بیاد
راستی ممنون به خاطر لطفی که کردی

زهره مامان هلیا
5 مرداد 90 15:30
مبارکه پسر طلا

ممنونم زهره جون
مامان زینب
5 مرداد 90 17:37
واییییییییی مبارکههههههههههههه

مرسییییییی (:

مامان ریحانه
6 مرداد 90 13:22
آخی مبارکه ایشالا صحیح و سالم بدنیا بیاد

ممنون عزیزم

مامان نگین
6 مرداد 90 19:08
سلام خانمی. مبارک باشه
خوشحالم از این که پسرم ی دوست با حال دیگه پیدا کرده. مواظب خودتو و آقازادمون باش

سلام، ممنونم
منم خوشحالم که پسرمون دوست خوبی مث آقا طاها داره
شما هم مراقب خودتون باشید

ملی
14 مرداد 90 0:34
مبارکهههههههههههههه
یه کفه مرتب به افتخاره همه پسرااااا


میثم
24 مهر 90 14:27
سلام وبلاگ خوبی داری به وبلاگ ما هم سری بزن .