فرشته کوچولوفرشته کوچولو، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 24 روز سن داره

فرشته کوچولوی زندگی ما

برای تو...

1390/8/8 9:37
نویسنده : مامان فسقلی
798 بازدید
اشتراک گذاری

در ستاره باران میلادت

میان احساس من تا حضور تو

حبابی است از جنس هیچ

از دستان من 

تا لمس نگاه تو

آسمانی است به بلندای عشق

جشن میلادت را به پرواز می روم

در این خانگی ترین آسمان بی انتها

آسمانی که نه برای "من"

نه برای "تو"

که تنها برای "ما" آبیست

****************************

با یه دنیا عشق.... تولدت مبارک

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

بابای فسقلی
9 آبان 90 7:35
مرسی عزیزم، چه متن زیبایی
...



مامان نفس
10 آبان 90 13:46
تولد تو تولد من است من هربار با حضور تو متولد میشم.....تولدمان مبارک....

عزیزم اسمون زندگیت همیشه پر از ستاره های شاد و لباتون پر از خنده و دلاتون همیشه همیشه خوش و شاااااااااااااااااااااااااد

مرسی شیما جون
مامان ابوالفضل
10 آبان 90 16:40
سلامممممممممممممممممممم تولدتون مبارک
ایشاالله روزی که خود فسقلی جون تولدتون و تبریک بگه


سلام، خیلی ممنون، چقدر اون روز زیباست (بابای فسقلی)
somi
10 آبان 90 20:57
فکر میکنم تولد بابای فسقلی باشه.. تبریک فراوان برای بابای خوبی که انقدر خوب مراقب مصی جون ماست.
همیشه شاد و خوشبخت باشید


خیلی ممنون، شما لطف دارید (بابای فسقلی)
مامان گیسو
13 آبان 90 14:30
مبارکههههههههه
ان شاا... 120 ساله بشی بابای مهربون و سه تایی سال بعد یه جشن بگیرید


خیلی ممنون، لطف دارید، من هم امیدوارم همراه با ایلیا جشن تولد مامان ایلیا رو برگزار کنیم
زهره مامان هلیا
19 آبان 90 12:59
متن خیلی خوبی بود

مرسی زهره جون

مامان ریحانا
21 آبان 90 22:30
تولدت مبارک بابایی با تاخیر


ممنون از لطف شما (عذرخواهی بابت پاسخ با تاخیر)
مامان ریحانا
23 آبان 90 11:29
خورشيد شکفته در غدير است علي

باران بهار در کوير است علي

بر مسند عاشقي شهي بي همتاست

بر ملک محمدي امير است علي

عیدتان مبارک

ممنونم عزیزم *:

persian mom
24 آبان 90 18:24
سلام عزیزم خوبی؟ نی نی خوبه ؟ ببخشید دیر اومدممممممممممممم .. لینک کن عزیزممممممممم.. راستی منم ابانیمممممممممم.. تولدش مبارککککککککککککککککککککک

مرسی نازنین جون