فرشته کوچولوفرشته کوچولو، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 24 روز سن داره

فرشته کوچولوی زندگی ما

ایلیا و هنرهای جدید!!!

1390/8/4 17:07
نویسنده : مامان فسقلی
846 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دلم، گل پسرم، ببخشید که دیر به دیر وبلاگتو آپ میکنم ، سرم حسابی با کارات گرمه

نمیدونی چقدر هنرمند شدی که چشمک

چند تا کار جدید انجام میدی

اولیش اینه که کلا به موسیقی حساس شدی... به محض اینکه صدای آهنگ میاد شروع میکنی به تکون تکون خوردن و نکته جالبترش اینه که یه آهنگی رو بیشتر از همه دوست داری آهنگ "پروانه"، واکنشت نسبت به این آهنگ کاملا متفاوته، چنان تکونایی میخوری که بعضی وقتا میترسم بزنی کیسه آبتو پاره کنی!!!

سه روزم هست که یه کار جدید یاد گرفتی... من که به پهلو میخوابم پاتو فشار میدی به اون قسمتی از پهلوم که روی زمینه، بعد انگار که داری بپر بپر میکنی اینور شکمم قلمبه قلمبه میشه... مث یه بادکنک که داره باد میشهniniweblog.com  ... خیلییییییی این کارت رو دوست دارم چون واضح تر از همیشه حست میکنم.

وقتی هم که خوابت بیاد که کلا با هیچی کاری نداری فقط یه لگد میزنی که یعنی شنیدم صداتونو ولی خوابم میادniniweblog.com

هفته دیگه نوبت دکتر دارم دلم میخواد دکتر زودتر سونو بنویسه برام خیلییییی دلمون برات تنگ شده فسقلی

هفته قبل هم با بابایی رفتیم برات کلی لباس گرفتیم، از ترس اینکه نکنه شلوارای خونگیت کم باشه (آخه میگن نینیایی که تازه بدنیا میان زیاد شلوار لازم دارن)، من هر چی شلوار میدیم میگرفتم، فکر کنم با خریدای قبلیمون و با خریدایی که مامانی کرده حداقل 20 تا شلوار سایز صفر و یک داری( شایدم بیشترچشمک)

بعضی وقتا که دارم حرکاتت رو نگاه میکنم با خودم میگم یعنی داری چکار میکنی اون تو؟؟؟!!!

میگم شاید مث تارزان بند نافت رو میگیری از اینور میپری اونور

یا مثلا یه توپ داری که اونجا باهاش بازی میکنیniniweblog.com

شایدم بوکس یا کاراته کار میکنیniniweblog.com

بعضی وقتا هم حرکاتت یه طوریه که فکر میکنم مثلا یه چیزی اونجا هست که تو داری دنبالش میکنیniniweblog.com

چند تا خبر هم برات دارم

اول اینکه محمدصادق جون بدنیا اومد، پسر یکی از خاله های نی نی سایتی، البته فکر کنم مامانش خیلی سرش شلوغه، من هر چی میرم وبلاگشو میبینم عکس نذاشته که ما گل پسر رو ببینیم

دوم اینکه نسیم جون دیروز بهم زنگ زد و گفت که نینیش پسره... خیلیییییی خوشحال شدم آخه هم خودش و هم بابای نی نی دلشون پسر میخواست.

میخواستم یه لینک واسه مامانا بذارم که توش کلی آهنگ کودکانه بود ولی ظاهرا اکسپایر شده.

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

شهرزاد مامان حسین
4 آبان 90 22:32
خدا حفظش کنه و انشالله صحیح و سالم به دنیا بیاد

ممنونم عزیزم

مامان ابوالفضل
5 آبان 90 19:28
سلام سلام سلام
به به چه نی نیه هنرمندی
کلی داره از الان شیرین کاری می کنه و دل می بره
بیاد بیرون چی بشه؟؟؟!!!!
موفق باشین مامانی و نی نی

سلام ندا جون، فکر کنم وقتی بیاد ما رو رسما دیوونه کنه

مامان ریحانا
7 آبان 90 12:03
حالا اول راهی بذار 8 ماهه بشی همچین لگد میزنه که دلت درد میگیره و وقتی زایمان کنی دلتنگ این لگدها میشی
خصوصی

از حالا مطمئنم دلم واسه این تکون خوردناش تنگ میشه... کلی عادت کردم بهش

مامانه میکاییل
8 آبان 90 8:14
آفرین به ایلیای هنرمند

بچه ها هوشیارتر از اونی هستن که ما فکر می کنیم

مرسی ملی جون، با این حرفت کاملا موافقم

مریم
11 آبان 90 12:10
سلام مامان فسقلی چطوری؟فسقلیت چطوره؟قدر این روزای راحتیتو بدون که زود میگذره . بعد باید حسرت یه خواب راحت رو داشته باشی !!!
ولی اینم بگم اینقدر حرکات بچه شیرینه که حاضریتا صبخ بشینی و فقط نگاهش کنی.
انشالله هر چی زود تر نینی شما هم صحیح و سالم دنیا میاد.مرسی که بهم سر زدی. به زودی عکسهای آراد جونمو میذارم

ممنون مریم جون
مامان گیسو
13 آبان 90 14:31
وایییییییی دیگه چیزی نمونده
لحظه دیدار خیلی نزدیکهههههههه