فرشته کوچولوفرشته کوچولو، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 27 روز سن داره

فرشته کوچولوی زندگی ما

معجزه زندگی ما

1390/4/6 18:54
نویسنده : مامان فسقلی
618 بازدید
اشتراک گذاری

سلام فسقلی، همه ماجرا رو تا جایی که یادم بود برات تعریف کردم، یه چیزی رو میخوام برات بگم ولی نمیدونم میتونم منظورمو بهت برسونم یا نه

میدونی فسقلی، من و بابایی فکر میکنیم که تو قرار نبود پیش ما بمونی، همه نشونه ها نشون میداد که تو داری میری... آزمایش، سونو، وضعیت جسمی من، همه و همه میگفتن که تو نمیخوای پیش ما بمونی ، ولی یه دفعه ای نمیدونم چی شد که انگار ورق برگشت، همه چی برعکس اون چیزی شد که داشت پیش میرفت..... نتیجه آزمایش و سونو یه چیز دیگه شد، شرایط جسمی من عوض شد و در عین ناباوری تو پیش ما موندی

الان وقتی به اون روزا فکر میکنم تازه میفهمم خدا چقدر بهمون لطف داشت، دکتر که بهم گفت تو پیشم نمیمونی دیگه پیش خودم گفتم "من که باردار نیستم که نیاز به استراحت داشته باشم" واسه همین شروع کردم به جابجا کردن وسایل خونه ( بهت گفتم که تاره اسباب کشی کرده بودیم)، کلی وسیله جابجا کردم که ممکن بود واسه یه آدم باردار هزار تا مشکل بوجود بیاره، سعی میکردم با کارای خونه خودمو سرگرم کنم که کمتر به این مساله فکر کنم واسه همین خیلییییییی خسته میشدم. یه میز هم سفارش داده بودیم که وقتی اوردنش شیشه میز رو بادشون رفته بود بیارن، واسه میز عمو حامد به زحمت افتاد و اوردش بالا ولی شیشه میز رو وقتی اوردن که من تنها بودم و مجبور شدم چند متری جابجاش کنم، شیشه خیلییییییی سنگین بود، شب که بابایی اومد بهش گفتم " اگه باردار بودم حتما نی نی سقط میشد با اون فشاری که به من اومد"  ولی باز کوچکترین مشکلی واسه تو پیش نیومد و با وجود این فشارها من بعدا مجبور نشدم حتی یک دقیقه استراحت مطلق کنم.

من یه حس خاصی دارم در مورد این مساله( موندن تو) ... یه حسه بین من با خدا، یعنی یه اتفاق روحی واسه من افتاد که فکر میکنم تو پاداش اون بودی

و بابایی هم میگه موندن تو هدیه ای بود که امام رضا به ما داد

حالا مهم اینه که تو هستی....... معجزه زندگی ما ..... و ما عاشقانه دوستت داریم .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان تشتل
6 تیر 90 11:40
سلام عزیزم خوبی؟
چقدر زیبا حستو نوشتی
منم باردارم و تقریبا با شما همراهم
الان هفته 9 بارداریم
انشالله هردومون نی نی های سالم و زیبایی به دنیا میاریم
منم نی نی مو تو نجف از امام علی گرفتم واسه همین خیالم راحته
بازم بهت سر میزنم


سلااااام، مرسی عزیزم، امیدوارم که همه نی نی ها سالم و سرحال باشن
مرسی که به وبلاگ فسقلی ما سر زدید.
اگه وبلاگ دارید ممنون میشم ادرسش رو بنویسید.
مواظب خودتون و فرشته کوچولوتون باشید.

مامان ریحانه
6 تیر 90 12:13
سلام مامان فسقلی ایشالا نی نیتو صحیح وسالم در آغوشت بگیری تاریخ زایمانت کیه؟


سلام مامان ریحانه جون، ممنون عزیزم
فعلا که دکتر 22 دیماه تاریخ زده

مامان نفس
6 تیر 90 15:45
سلام مامان فسقلی.خوبی انشاله؟زندگی 3 نفره با وجود فسقلی جون چطوره؟انشاله صحیح و سلامت بیاد تو بغلتون و شما هم حس خیلی خیلی قشنگ نی نی داشتن....بوی خوب نی نی ...و تمام لحظه های شیرین با نی نی بودن رو با همه وجودت لمس کنی ...نمیدونی چه قدر این فرشته های کوچولو زندگی ادم رو تغییر میدن...خیلی خیلی مبارک باشه منتظر اعلام اسمشیماااااااااااااا بوس از طرف نفس واسه دوست جدیدش.....فسقلی


سلام عزیزم ، ما خوبیم مرسی... با وجود فسقلی که همه چی قشنگتر شده، واسه اومدنش روزشماری میکنیم.
نفس جون رو ببوسین از طرف من، راستی من عاشق عکس کاربری نی نی سایتتونم، ماشالله خیلییییی ماهه نفس جون
زهراگلی
6 تیر 90 17:08
فسقلی خیلی ناز
به دنیا بیا و پایدار باش تا مادر و پدرت عاشقانه هایشان را نثارت کنند

مرسی خاله جون...

مامان ابوالفضل
7 تیر 90 14:33
سلام عزیزم
خدا رو شکر
خدا خودش کمک می کنه
امیدوارم به سلامتی تا پایان بارداریت پیش بری و یه قند عسل بیاد بغلت

ممنون عزیزم
امیدوارم که ابوالفضل کوچولوی شما هم به سلامتی به دنیا بیاد و با خودش یه دنیا شادی بیاره

somi
12 تیر 90 0:39
آخ جون، بعد از کلی وقت اومدم و کلی مطلب جدید خوندم.. دست مامان فسقلی درد نکنه

مامان فسقلی امیدوارم همینطور به نوشتن خاطرات فسقلی ادامه بدی، ایشالا تا دانشگاه رفتنش، یا روز ازدواجش.. بعد آدرس بلاگو بهش بدی، بگی برو تاریخچه اتو بخون مادر

بعدش یک سوال داشتم، بابای فسقلی تو دلشون مینویسن؟؟ پس چرا تو بلاگ نمینویسن؟؟ ما خوانندگان رو چرا فریب دادید؟؟ گفتید دوتایی مینویسیم؟؟؟




سلااااااااام سمی جونم، خوبی؟
خیلییییی دلم برات تنگ شده
مرسی که به وبلاگ فسقلی ما سر میزنی

در ضمن ما در اسرع وقت اعتراض شما خواننده عزیز رو به بابای فسقلی منتقل میکنیم و ازشون میخوایم که ترتیب اثر بدن (:

faeqeh
17 تیر 90 12:15
سلام عزیزم وبلاگ قشنگی داری در ضمن قشنگم مینویسی فکر کنم نینیت دختره نمیدونم چرا دخترِ دی هم چه دختری هاایشالا نینی سالم بیاد وشادتون کنه


مرسیییی فائقه جون، شما لطف داری
امیدوارم که فکرت درست باشه چون من خییییلی دختر دوست دارم ( البته اول از همه سلامتی نی نی مهمه).
مرسی که به وبلاگ فسقلیمون سر زدی

مامان نگين
28 تیر 90 13:30
از دست تو با اين كارات