فرشته کوچولوفرشته کوچولو، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 27 روز سن داره

فرشته کوچولوی زندگی ما

اولین خرید برای فسقلی

1390/4/13 15:24
نویسنده : مامان فسقلی
980 بازدید
اشتراک گذاری

سلام فسقلیییییی، خوبی؟

چند روز پیش با دایی و مریم جون بیرون رفته بودیم، من هوس کردم یه چیزی واسه تو بگیرم، انقدر لباسای خوشگل بووووود ولی نمیشد بگیرم که! چون هنوز نمیدونم فسقلی ما دختره یا پسر.... خلاصه یه چیزی گرفتم که بیشتر دخترونه س و یه چیزی هم که بیشتر پسرونه س. کاش زودتر معلوم شه دختری یا پسر که من انقدر بهم سخت نگذره و راحت بتونم هر چی دوست دارم بخرم. 

 

Image Hosted by Free Picture Hosting at www.iranxm.com        

 

                          Image Hosted by Free Picture Hosting at www.iranxm.com

 

راستی دایی و مریم جون دیروز رفتن....... خیلییییی دلم براشون تنگ شدهناراحت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

نسیم
12 تیر 90 12:53
الهی دورش بگردم با این لباسهای فینگیلی ....


مرسییییییییی خاله جون

نسیم
12 تیر 90 13:43
عزیز دلم / مامان مهربون ممنون از لطفت / همین الان عکسهای جدید کارن گذاشتم / خوشجال میشم ببینی ....


لطف داری عزیزم، ممنون که خبرم کردی ... حتماااا میام میبینم

مامي اويسا
12 تیر 90 18:49
چه مامان با سليقه اي.......... مبارك باشه خريداي نيني


مرسی... لطف دارید شما
somi
12 تیر 90 21:02
وای خدا.... (

چقده نازن لباسای فسقلی.. کی میشه ما زودتر توی این لباسها ببینیمش


خاله سمی جون اگه قراراتون همچنان پابرجا باشه سال دیگه منو میبینید (:
بووووووس

زهراگلی
13 تیر 90 6:01
چقدر این لباسه نازه غزلک. خوش به حال نی نی که مامانش این قدر براش ذوق داره

مرسییییی چشمات ناز میبینه

دانيال
13 تیر 90 12:00
سلام
من مامان دانيال هستم . خوشحال ميشم كه به سايت دانيال يه سري بزنيد
متشكرم مامان مهربون


ممنون که به وبلاگ فسقلی ما سر زدید... حتما میام وبلاگ دانیال جون رو میبینم

مریم
13 تیر 90 19:53
سلام خوبی؟
کفشه که دخترونست . ولی خیلی نازه . مگه سه ماهت تموم نشده ؟ میتونی الان جنسیت رو بفهمی . من تو هفته 13 بودم بهم گفتم . یه بارم تو هفته 24 رفتم و مطمئن شدم.
راستی من لینکت کردم . خوشحال میشم بهم سر بزنی و لینکم کنی.


سلام مریم جون از آشنایی باهات خوشحالم.
اره اون دخترونه س ... اون یکی هم تقریبا پسرونه س.
من هفته 12 رو تموم میکنم فردا، ولی روز شنبه که رفته بودم سونوی nt، از دکتر در مورد جنسیتش پرسیدم گفتش یکماه دیگه مشخص میشه.
مرسی که لینکمون کردی .... مواظب خودت و گل پسر باش

مامان ابوالفضل
14 تیر 90 22:18
فسقلی جون اولین هدایای مامانی و بابایی مبارکه

مرسی مامان ابوالفضل جون
مامان نگين
28 تیر 90 13:31
زود زود ني ني مياد ميره تو اين لباسا


ما که بیصبرانه منتظر اون لحظه ایم... قربونش برم