فرشته کوچولوفرشته کوچولو، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 27 روز سن داره

فرشته کوچولوی زندگی ما

دختری یا پسر؟؟؟

1390/4/29 15:43
نویسنده : مامان فسقلی
729 بازدید
اشتراک گذاری

سلام فسقلی جونم خوبی؟ امروز وارد هفته 16 شدی و ما هنوز نمیدونیم که شما دختری یا پسر، راستش چندین بار وسوسه شدم که برم سونو ولی طاقت اوردم چون دلم نمیخواد با شک و تردید بهم بگن که جنسیت تو چیه. عزیز دلم اخر هفته دیگه میرم سونو ببینم نتیجه چی میشه.  تازگیا امار کسایی که میگن تو پسری داره بالا میره، یه سری رو برات مینویسم:

 

دختر: من - زهرا جون(خواهر بابایی) - دایی جون- مریم جون (خانوم دایی) - الهه (دخترخاله بابایی) - ارزو (آرایشگر من) 

 

پسر: مامانی من - مامان بابایی - بابای بابایی - عمو حامد ( که با قطعیت میگه تو پسری) - عمه ثریا ( عمه بابایی) - مامان مریم جون - مهتاب جون (دوست نی نی سایتی) - سارا جون (دوست نی نی سایتی) 

 

اگه بازم یادم اومد به لیست اضافه میکنم

میبینی چقدر امار کسایی که گفتن پسری بالاست؟؟؟!!!!

پ. ن 1: بابایی نظر قطعی نداده ولی هر وقت که میخواد در مورد نینیمون حرف بزنه ناخودآگاه اونو دختر فرض میکنه.

پ.ن 2: میدونی فسقلی شاید یکی از دلایلی که اکثرا میگن تو پسری، این باشه که خانواده پدری من و بابایی به شدت کم دخترن، یعنی همه یا دختر ندارن یا اگه دارن یه دونه س

 

 

 

نظر شما چیه؟لبخند

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (17)

ملی(مامانه نقطه )
29 تیر 90 15:46
عزیزم معمولا از 12 هفتگی جنسیته بچه معلوم می شه ، هر جی که هست سالم باشه

ممنون عزیزم، امیدوارم که همه نی نیا سالم باشن

الهام مامان سارینا
29 تیر 90 15:58
سلام امیدوارم نی نی تون هرچی هست سالم باشه
اگه دوست داشتین تو مسابقه ی نی نی شگفت انگیز به ما رای بدین کد ما 39

مرسی عزیزم
ببخشید من دیر رسیدم وقت رای دادن تموم شده ظاهرا
مامان ریحانه
29 تیر 90 19:22
سلام غزلک مامان فسقلی ایشالا هرچی که باشه فقط و فقط سالم باشه و بسلامتی دوره بارداریتو به سر کنی

سلام مامان ریحانه جون، ایشالا که همه بچه ها سالم و سلامت باشن
مامان پریا
29 تیر 90 21:31
سلام خاله جون اسم من پریا است
اگه میشه لطف کن و منو به عنوان نی نی شگفت انگیز انتخاب کن تا فردا شب بیشتر وقت ندارم
کد من 58
آدرس وبلاگم هم
www.ghab-o-shishe.niniweblog.com
خوشحال می شم ببینمت


ممنونم که به وبلاگ ما سر زدید
عزیزم من دیر رسیدم مهلت رای دادن تموم شده
با اجازه من لینکتون میکنم

مامان زهرا نازنازی
30 تیر 90 14:41
سلام عزیزم

الهی که صحیح و سالم باشه

من توی وبلاگم یک صفحه با عنوان تعیین جنسیت نی نی دارم البته بیشتر برای سرگرمی و خنده است من کلی باهاش خاطره دارم بد نیست ببینی

راستی از آشنایی با شما خوشبختم

سلاااام
ممنونم عزیزم
حتما سر میزنم باید جالب باشه
منم از اشنایی با شما خوشبختم، با اجازه لینکتون میکنم

مامان زهرا نازنازی
30 تیر 90 14:41
خصوصی دارید

خصوصی هم داریم

زهره مامان هلیا
31 تیر 90 4:11
سلام والا چی بگم آدم همیشه میگه سالم باشه فرق نمی کنه ولی خوب دوست داره بدونه نی نی دخمل یا پسر به نظر من دخمل طلاست

ایشالا که هر چی هست سالم و صالح باشه. ممنون که نظر دادید
بابایی
31 تیر 90 5:29
کوچولو من دلم می خواد جنسیت تو ذره ای توی دوست داشتنم، تصورم، انتظارم و هیچ چیز دیگه ای تاثیر نداشته باشه، به خاطر همین حتی دوست ندارم حدس بزنم دختری یا پسر
بابایی بزرگ تر که شدی یادت باشه، هر گلی یجور زیبایی داره که فقط مخصوص خودشه، که اگه اونو کشف کنی عاشقش می شی


مرسیییییی بابایی جون

عمو حامد
31 تیر 90 6:23
سلام
این فسقلی بدون شک پسره!!!
بالاخره سارای ما یه پسر عموی بزرگتر می خواد که هواشو داشته باشه

عمو جون فقط چند روز دیگه مونده معلوم شده درست گفتید یا نه
ایشالا که خدا به سارا جونمون یه داداش گل میده

زهراگلی
31 تیر 90 19:56
نظر بنده حقیر اینه که فسقلی دخمله. یه دخمل ناز مثل مامانش. آماده باش برای تهیه جهیزیه

زهرا جونم مرسی که نظر دادی، فعلا که همه نینیای دور و برمون پسر شدن، تا ببینیم فسقلی ما چی میشه
چششششم به فکر جهیزیه شم هستیمممم

زهراگلی
1 مرداد 90 0:21
نگین و سارا پسمل دارن مامان فسقلی؟

بلههههه... هم شما، هم نگین، هم سارا

مامي اويسا
1 مرداد 90 11:40
عزيزم مرسي از نظر قشنگت ....ايشالا سالم باشه هيچ فرقي نداره جفتشون گوگولو هستن

خواهش میکنم... ممنون عزیزم... اویسا جون رو ببوس از طرف من
زهراگلی
1 مرداد 90 11:41
واااااااااااااااااااای

چقدر رقیب پیدا کرد پسملی ما. و چقدر خاطر خواه پیدا کرده نی نی گولوی شما. که حس بنده می گه دخملیه. راستی من تو هفته 15 بودم که رفتم سونو و بهم گفت که نی نی پسره. دیگه بعد از اون نرفتم. البته میگن تو هفته های پایین بارداری اگه بگن پسر، به احتمال زیاد درسته ولی اگه گفتن دختر، امکان اشتباه داره.
مثل من که دفعه قبل اول بهم گفتن دختره تو ماه 4 بارداری. بعد تو ماه 6 که رفتم سونو دیدم پسمله

سلاااام، تک دختر میشه دیگه
میدونی زهرا جون منم واسه همین تا حالا صبر کردم نمیخوام با شک و تردید بهم بگن و گرنه من خیلی عجولم. اون زمانی که قراره برم واسه سونو 16 هفته و 1 روزم میشه یعنی هفته 17، خدا کنه هر چی میگه همون باشه دیگه

مامان ابوالفضل
1 مرداد 90 12:19
سلامممممممممممممممممممممممم
به سلامتی هر چی باشه مهم اینه که سالم باشه
مراقب خودتون باش مامانی

سلااااااااااام
مرسی، شما هم خیلی مراقب خودتون باشید

مامان فرنيا
1 مرداد 90 14:21
سلام
انشالله كه ني ني به دنيا مياد اما راستش را بگو خودت چي دوست داري؟اميدوارم اول از همه سالم و سلامت باشه و بعد هر چيكه دوست داري خدا بهت هديه بده

سلام مامان فرنیا جون، مرسی که به وبلاگ ما سرزدید
راستش اول از همه دلم میخواد که سالم و صالح باشه ولی خب خودم دختر بیشتر دوست دارم
از آشنایی باهاتون خوشحال شدم
مامان پریا
3 مرداد 90 13:43
با سلام
انشائالله هم خودت و نی نی تو دلتون خوب باشه من از ته دل آرزو می کنم که بچه ی صالح و عاقبت به خیری بشه که هم پدر و مادر ازش راضی باشن و هم خدای مهربون

خاله ی مهربون من مامان پریا هستم
شما رو به بازدید از وبلاگ زیبا ساز وبلاگ و همچنین وبلاگ پریا گلی ...با آدرس
http://ghab-o-shishe.niniweblog.com
دعوت می کنم
سلام
ممنون عزیزم
خوشحالم از آشناییتون، حتما به وبلاگتون سر میزنم
با اجازه من لینکتون میکنم



مامان نگین
4 مرداد 90 16:07
سلام خانمی. من مامان طاها هستم. طاها جان منم ی مسافره مثل فرشته شما. امیدوارم که هر دوتون سالم باشین. منم در سن 18 هفتگی بود که متوجه جنس فرزندم شدم. میخوام با اجازتون شما رو لینک کنم. خوشحال میشم اگه شما هم طاها جان منو لینک کنی. ضمنا بچه های متولد دی ماه خیلی ماهن ها!

سلام عزیزم، مرسی که به وبلاگ ما سر زدید. از آشنایی باهاتون خوشحال شدم. من حتما لینکتون میکنم.
اتفاقا من یه داداش دارم که دیماهیه، خیلی ماهه، امیدوارم نی نی ما هم ماه باشه