فرشته کوچولوفرشته کوچولو، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 21 روز سن داره

فرشته کوچولوی زندگی ما

حرفای مردونه

1390/7/4 9:05
نویسنده : مامان فسقلی
1,298 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

 

 

 

                                سایت  آپلود عکس رایگان , فضای  رایگان برای آپلود عکس , آپلود عکس با لینک مستقیم , آپلود عکس رایگان

اولش باورمون نمی شد ولی اینقدر این موضوع تکرار شده که تقریباًمطمئن شدیم که تو کاملاً وجود ما رو حس می کنی و بهمون جواب می دی. نمی تونی تصور کنی که چقدر از فهمیدن این موضوع که تو هم کم کم داری به وجود ما پی می بری خوشحال شدیم. کاش می شد از توهم پرسید که وقتی اولین بار متوجه حضور ما شدی چه حسی داشتی.

راستی مامانی بعضی وقتها می گه تو با بابایی بیشتر حرف می زنی. خوب درسته که مادر دوست داشتنی ترین موجود دنیاست، ولی من گفتم بالاخره تو مردی و ما مردها هم احتیاج داریم بعضی وقت ها خلوت کنیم و حرف های مردونه بزنیم چشمک.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

زهراگلی
3 مهر 90 13:47
آخی غزلک. تو هم مثل من تنها شدی. می بینی؟ این پدرها و پسرها هنوز هیچی نشده واسه خودشون گروه درست کردن و حرف های مردونه می زنن. حالا هی زحمت بکش برای این گل پسر

ولی بذارید دنیا بیاد، اون وقت می بینید که پسر مال مامانشه.

عیب نداره زهرا جون، منم کلی عشق میکنم با این حرفای مردونه

زهره مامان هلیا
3 مهر 90 23:00
من بخورمت با این حرفای مردونت
روزهای خوبیه حتما لذت ببر خانومی ممنون



مامان ابوالفضل
4 مهر 90 14:31
الهی
چه ناز
چه عکس نازیه
خیلی قشنگه

مرسی ندا جون

somi
5 مهر 90 16:54
معلومه این بابای فسقلی هم خیلی با احساسه ها.. فسقلی فرزند یک جفت مامان بابای احساساتی و مهربون میشه، فکر کنم خیلی خوشبخت بشه!
مامان فسقلی، بابای فسقلی هنوز نمیدونه پسرها مامانی میشن! اگه فسقلی دختر بود اونوقت بابای فسقلی تازه میفهمید معنی باباییی بودن رو.. حالا ایشالا فسقلی شماره 2 دختر بشه، از 2 به بعدم دیگه هرچی خدا صلاح میدونه..

مرسییییی سمی جونم
فعلا که فسقلی شماره 1 به شدت باباییه، تا ببینیم شماره های بعدی چی میشن

مامان شینا
8 مهر 90 1:48
ای جووونم مرد کوچک

مرسی عزیزم

پرنسس کوچولو
9 مهر 90 18:37
سلام و ممنون از نظرت تو هم قشنگ می نویسی فکر کنم گل پسرت با داداش من به دنیا بیاد و تو یه ماه بیفتن اون امروز شش ماهه که تو شکم مامانمه....
آپم بیا


مامانه میکاییل
10 مهر 90 13:20
ای بابا بیا دیگه آپ کن تو نی نیت بیاد فکر کنم سال تا ماه هم نیای
عزیزم من هر سوالی داری جواب میدم با کماله میل بیا بپرس .

تنبلیه دیگه ملی جون
ممنون از لطفت

سعيدي
14 مهر 90 15:36
خدا حفظش كنه و مايه چشم روشني و عزت و افتخار و سربلندي وتاج افتخارت باشه ، گلي تربيت كني كه جامعه با او و بنام تو افتخار كند . اسپند يادتون نره .موفق باشيد

ممنونم

مامان زینب
15 مهر 90 12:26
خیلی عکس قشنگیه
راستی با مطلب عیدانه به روزم


مرسی، حتما سر میزنم

somi
19 مهر 90 11:27
سلام، من فسقلی هستم، الان 40 سالم شده، یادم اومد که یه وبلاگی داشتم که بابا و مامانم قرار بود برام بنویسنش تا بزرگ بشم، امروز اومدم به همه خوانندگان بگم نگران نباشید من دیگه الان 40 سالم شده! زن و بچه هم دارم، حالا قراره دختر کوچیکم بیاد بقیه وبلاگ رو بنویسه و قول میده زود به زود آپ کنه!!

مخلص شما فسقلی

خیلیییییییی بانمکی سمی